Website Development Prices

Search Blog

Friday, December 18, 2015

SEO za Upravljanje Reputacijom


Zamislite da se tražite svoje brend ime u pretrazivacu i visoko u pretrazi rezultata je web stranica koja je vrlo kriticna prema vasoj organizaciji. 

SEO za menadžment reputacije je proces za neutralizaciju negativnih spominjanja vaseg imena brenda/kompanije u SERPs. U ovoj vrsti SEO projekta, vi cete teziti da zauzmete dodatn mesta u top 10 rezultata da bi gurnuli kriticke popise nize i s prve stranice. Vi mozete to postici koristeci drustvene medije, glavne medije, blog, vlastite web stranice i poddomene, i razne druge taktike.

SEO omogucuje taj proces kroz oba, stvaranje sadrzaja i promocije preko izgradnje veza. Iako je upravljanje reputacijom medju najzahtjevnijim od SEO zadataka (prvenstveno zato sto vrsite optimizaciju vise rezultata za upit, a ne za jedan), potraznja za ovakvom vrstom usluga je u porastu, kao sve vise i vise kompanija postaju svesni problema.

Evo nekoliko faktora za razmišljanje kada razmatrate o SEO za upravljanje reputacijom (ugled menadzmenta):

Kada upotrebiti

Ako pokusavate bilo zastitili svoj brend s negativnim rezultatima koji se pojavljuju na stranici 1 pretrazivaca ili ako zelite da gurnete prema dole vec postojeci negativan sadrzaj (skloniti makar sa prve stranice).

Ciljanje kljucnih reci

Mozda zelite koristiti alate za kljucne reci za istrazivanje, samo da vidite da li postoje popularne varijante koje Vama nedostaju.

Stranica i kreiranje sadržaja/optimizacija


Za razliku od ostalih SEO taktika, ugled menadzmenta ukljucuje optimizaciju domena na mnogo razlicitih podrucja da se degradiraju negativni rezultati. To uključuje koriscenje profila drustvenih medija, odnose s javnoscu (PR), novniske objave, i veze sa mreza websajtova koje mozda imete, uz klasicnu optimizaciju unutrasnjih veza i na-stranici elemenata.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.