Website Development Prices

Search Blog

Tuesday, September 15, 2015

Koji su SEO strateski ciljevi?


Iako SEO nije lek za sve za kompanije, to se može uklopiti u kompaniije celokupnog poslovanja strategija na nekoliko kritičnih načina.

  • Vidljivost (brendiranje)
  • Websajt Saobracaj
  • Visok ROI (Povrat Na Investiciju

Vidljivost (brendiranje)

Potrošači pretpostavljaju da je najbolji položaj u pretraživačima kao poput pečata odobrenja . Ovi korisnici veruju da sigurno kompanije nije se mogla rangirati visoko u pretrazivačima, ako kompanija nije bila jedna od najboljih u svom području, zar ne? Što nije tačno.

Dakle, za kritične nazive robnih marki, SEO treba raditi ka poboljšanju rangiranja u pretražiivačima. Nekim kompanijama biće potrebna pomoć za njihovo ime kompanije.

Zašto se ime neke kompanije rangira bolje od imena druge kompanije?




Razloga ima nekoliko, a jedan od najvažniji, je u tome da mnogi vaši dolazni linkovi ka vašem websajtu koristiće naziv kompanije kao sidro-tekst, a vrlo malo veza daće drugim websajtovima koji koriste ime vaše kompanije kao sidro-tekst.

Međutim, ako prodajete auto delove, hoćete da se rangirate dobro za traženi pojam auto delovi. Kada korisnici vide da ste rangirani visoko za taj pojam pretraživanja, oni će pretpostaviti da ste jedan od najboljih mesta za kupovinu auto delova.

SEO za brendiranje je o tome da rangirate visoko za generičke pojmove za pretraživanje koji se odnose na namenu vašeg websajta.


Websajt Saobracaj

Davno je prošlo vreme kada je važilo, “napravi i oni ce doći”. Danas je okolina veoma konkurentna i Vama je potreban dobar SEO da osigurate ciljani, visoko kvalitetan saobraćaj ka vašem websajtu.

Iskusni SEO specijalsti znaju da korisnici pretražuju proizvode, usluge i informacije pomoću izvanredno širokog izbora upita pretraživanja i vrste upita. SEO specijalista obavlja istraživanja ključnih reči kako bi utvrdio koje upite za pretragu ljudi zapravo koriste. Na primer, kada trazite opremu za bejzbol, neki korisnici će upisati rukavica za bejzbol za levoruke.


Osvajanje takvog saobraćaja će kompaniji osigurati bolju prodaju proizvoda koju inače ne bi imala. Znajući to, SEO radi na websajt arhitekturi strategije i na strategiji izgradnje veza.

Visok ROI-Povrat Na Investiciju

Branding i saobraćaj su dobri, ali najvažniji cilj je postizanje ciljeva svoje kompanije. Za većinu kompanija, to znači prodaja, ponude, ili prihod od oglašavanja. Za druge, to može značiti promociju određen poruke.
Važna komponenta SEO je dostaviti ne samo saobraćaj, nego relevantni saobraćaj koji ima mogućnost ROI-Povrat Na Investiciju.

Bilo da prodajete proizvod i usluga, oglašavate i tražite marke vrednosti tj. vrednosti brenda, ili pokušavate promovisati specifičan stav prema svetu, dobro osmišljena SEO strategija može dovesti do vrlo visokog ROI u kontrastu s drugim metodama marketinga.


Za mnoge kompanije, SEO donosi veći ROI u odnosu na TV, štampu i radio. Organski SEO se smatra jednim od najvišeg ROI aktivnosti za preduzetnike.

Neki primeri poslovnih faktora koji mogu uticati na SEO:

Prihod/poslovni model
Postoji razlika kod SEO sspecijaliste, ako je svrha websajtaje za prodaju proizvoda, prodaju oglašavanja, ili dobiti ponude.

Ciljani korisnici
Koga želite da dosegnete? To bi mogao biti starosna grupa, rodna skupina, ili posebna grupa ljudi koji žele kupiti kuću u okolini od 20 km od vašeg grada.

Strategije konkurenta
Konkurentski krajolik je još jedan veliki faktor u vašem SEO planu. Konkurencija može biti čvrsto ukorenjena u jednom delu tržišta na internetu, a to može smisla da se fokusira na različitom segmentu. Ili ste “veliki pas” u vašem tržištu, ali imate specifične konkurente koje želite odbiti.

Ciljevi brendiranja
Postoje pojmovi koji su najvažnije za vas da imate razloga za brendiranje.

Budžet za razvoj sadržaja
Važan deo izgradnju veza (link building) je kvaliteta vašeg sadržaja, kao i vaše sposobnosti da se posvetite razvoju (koji je u toku) kvaliteta sadržaja na-stranici sadržaja.

Kako vaši potencijalni kupci traže proizvode kao što su vaši

Razumevanje onoga što kupci rade kad su u potrazi za proizvodima ili usluge kao što su vaše je jedna odnajosnovnijih funkcija SEO To uključuje mapiranje stvarnih upita pretrage vaših ciljanih kupaca, koji koriste kad idu na pretraživač da reše svoj trenutni problem.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.