Jedan aspekt određivanja željene publike za vaš websajt je određivanje koga želite da dosegnete. do, što zahteva razumevanje onoga što imate za ponuditi posetiocima vašeg websajta, i sada i u budućnosti.
Vi možda imate veliku biblioteku “kako” sadržaja, dosta dobrih videa, jedinstvenu foto galeriju, ili dobar alat za koji su ljudi zainteresovani da koriste. Svaki od njih može biti vredan u izgradnji svetske klase websajta koji se pokazuje dobro u ptraživačima.
Sadržaj koji imate na raspolaganju uticaće na vaše ključne reči istraživanja i web arhitekturu, zato što sadržaj vašeg websajta je glavni izvor informacija koje ptreživači koriste kako bi se utvrdilo o čemu je vaš websajt. Vi, trebate relevantan sadržaj da bi čak bili “u igri” u pretrazi (tj. ako neko traži rukavicu za bejzbol za levoruke i vi nemate sadržaj relevantan rukavici za bejzbol za levoruke, šanse su dobre da se nećete rangirati za tu pretragu upita).
Sadržaj takođe utiče na izgradnju veza (link building). Izgradnja veza je vrlo slična odnosima s javnošću (PR-u) u tome da uspeh vašeg napora za izgradnju veza je integralno povezan na ono što vi promovišete (tj, na šta vi tražite da se poveže?).
Razmislite, websajt A koji ima izgrađen stvarno solidan niz članaka o određenoj temi. Međutim, 20 drugih websajtova ima jednako izgradjen solidan niz članaka o istoj temi, a mnogi od tih drugih websajtova su u glavnim indeksima pretraživača za mnogo duže vreme nego websajt A.
Websajt A ima ozbiljan problem. Zašto bi se neko povezao na njega? Nema ništa novo tamo. Šanse su da će websajt A uspeti u dobijanju neki veza ka svojim člancima; međutim, verovatno neće nikada biti u stanju da se postane vođa, jer nema ništa novo za ponuditi.
Da postane vođa, websajt A mora doneti nešto novo i jedinstveno na tržište. Možda može ponuditi rešenje za problem koji niko drugi nije bio u stanju rešiti pre. Ili možda pokriva isti sadržaj kao konkurencija, ali je prvi da objavi visoko kvalitetan video-serije na tu temu. Ili možda je usmeren na određenu vertikalnu nišu, te se uspostavlja kao lider u toj specifičnoj niši.
Jedna od najvažnijih odluka rukovodstva websajta A je gde i kako će se uspostaviti kao jedan od najboljih stručnjaka i izvora u njihovom tržišnom prostoru. Ako oni planiraju napraviti svoj websajt glavnim igračen u hvatanju srodnog tržišta za saobračaj pretraživača, to nije opcioni korak.
Kada se gleda na planove sadržaja važno je uzeti u obzir ne samo ono što već imate, ali i ono što možete razvijati. To se odnosi na proračun za sredstva za izgradnju sadržaja. Izdavač budžeta koji će potrošiti na razvoj sadržaja ima nekoliko izbora koje može učiniti u svom SEO planu, dok drugi izdavač koji ima tim “u-kući” koji razvijaju sadržaj ima puno više opcija.
Kritični deo procesa planiranja SEO je mapirati SEO i poslovne ciljeve websajta za raspoloživa sredstava za dodavanje novih sadržaja, te odrediti prioritete liste mogućnosti da bi procenili veličinu ROI-Povrat Na Inesticiju potencijala.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.