Publika je važna.
Na primer, websajt A moze biti websajt koji prodaje uredjaje. Kao rezultat toga, programeri websajta provesce sjajnu kampanju da se rankiraju za termine koje smatraju relevantnim. Biti mlad i energican, oni se fokusiraju na nacin na koji njihovi vrsnjaci traze uredjaje, ali websajt A je usmeren na prodaju uredjaja za ljude koji imaju 50 godina ili su stariji.
Websajt A je u nevolji. Zasto? Jedan od razloga moze biti da je cilj publika (preko 50 godina publika) za websajt A moze koristiti razlicite uslove za pretrazivanje uredjaja nego sto bi mladja generacija koristila, a sada websajt A dobija u saobraćaju pretrazivanja od ljudi koji nisu zainteresovani za njihove proizvode, a ne dobija u saobraćaju od onih koji bi mogli biti.
Slicne se stvari mogu dogoditi sa razlicitim polom. Na primer, zene i muškarci ne mogu traziti cipele na isti nacin.
Drugi glavni kriterijum za razmatranje moze biti lokacija. Oni koji traze u Beogradu mogu naravno, zeleti drugaciju verziju vaseg proizvoda od onih koji traze u Novom Sadu. Zato sto oni zele razlicite proizvode, oni mogu koristiti razlicite pojmove za pretrazivanje, sto zahteva obimna istrazivanja kljucnih reci-jos jedan kriticki aspekt SEO procesa.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.