Website Development Prices

Search Blog

Sunday, November 15, 2015

9 Osnovnih Elemenata Koje Websajt Mora Sadržati


Sledeće osnovne elemente treba da sadrži vaš websajt:
  • Naslov web stranice i oznaku naslova stranice,
  • Jednostavnu navigaciju,
  • Efektivan sadržaj,
  • Korisne fotografije,
  • Prijavu na bilten (newsletter),
  • Svedočenja kupaca,
  • Stranicu o nama,
  • Stranicu sa često postavljanim pitanjima,
  • Vaše kontakt podatke
1. Naslov web stranice i oznaku naslova stranice. Prvi element koji posetioci Vašeg websajta vide jeste naslov. Naslov mora opisivati šta se nalazi na njoj. To je osnovni element Vašeg websajta. On pomaže posetiocima da odrede šta ih interesuje na Vašem websajtu. Naslov web stranice mora biti jasan i da ima smisao. U okviru njega treba da napišete ključne reči koje će privući Vaše potencijalne kupce. Oznaka naslova stranice definiše naslov dokumenta i važni su i za SEO i za razmenu na socijalnim mrežama.

2. Jednostavna navigacija. Boja navigacinog menija. Za svaku stavku menija, proverite da li su tekst i pozadina u kontrastu tako da su naslovi su čitljivi. Na primer, koristeći svetlo zelene naslove na beloj pozadini ne bi davali dovoljno kontrasta, ali tamnozeleno naslovi na svetlo zelenoj pozadini mogu izgledati upravo savršeno.

Izbor tipa slova. Pri odabiru tip slova (fonta), jednostavno radi bolje. Ovde su dve uobičajene greške u fontovima navigacionog menija:

  • Pretanak font: Stvarno tanka slova čini reči teško čitljivim, pogotovo jer navigacioni meniji često koriste manje veličine fonta. Odaberite fontove koje ne nestaju u pozadini.
  • Previše moderna: jako skriptovan tekst ili tekst s mnogo zavijenosti može biti loš na navigacionom meniju. Želite da Vaš meni bude čitljiv, ali dane oduzima fokus vašeg zaglavlja ili sadržaja bloga.
3. Efektivan sadržaj. Reči kojima opisujete Vaš proizvod ili uslugu osnovni su preduslov uspeha Vašeg posla. Opis će pomoći ili odmoći potencijalnom kupcu da naruči Vaš proizvod ili uslugu.

4. Korisne fotografije. Fotografije i slike mogu pomoći Vašim kupcima da dožive Vaš proizvod ili uslugu. Obavezno treba da postavite fotografije proizvoda koji prodajete. Ukoliko prodajete više proizvoda, koristite galerije fotografija i fotografije sa linkovima koji pritiskom omogućavaju uvećanu fotografiju Vašeg proizvoda.

5. Prijava na bilten (newsletter). Većina posetilaca koji se prvi put nađu na Vašem websajtu neće izvršiti kupovinu. Oni obično dolaze kako bi se informisali o Vašoj ponudi. Da biste zadržali kontakt sa potencijalnim kupcima, pronadjite način da prikupite njihove email adrese. Jedan od načina jeste da se prijave za besplatne biltene tj. elektronske magazine. Na ovaj način dobijate šansu da ih imate u Vašoj bazi i redovno obaveštavate o novim proizvodima, uslugama, promocijama kao i da zadržite kontakt sa njima. Ovi posetioci websajta mogu da postanu Vaši kupci čime će povećati Vašu prodaju.

6. Svedočenja kupaca. Odličan način da uverite Vaše kupce da prodajete proizvode ili usluge koji zaista vrede je da uključite komentare zadovoljnih kupaca koji objašnjavaju kako im je Vaš proizvod ili usluga pomogao da poboljšaju kvalitet svog života. Ispod komentara upišite imena Vaših zadovoljnih kupaca, a ako je moguće i njihove fotografije.

7. Stranica o nama. Posetioci su u većini slučajeva skeptični prilikom kupovine preko interneta, jer se na ovaj način gubi lična interakcija ili poslovanje licem u lice. Najbolji način da uverite posetioce ko ste i čime se bavite jeste da uključite stranicu "O Nama" koja sadrži osnovne informacije o Vašoj Kompaniji, Vašim zaposlenima i Vašem poslovanju.

8. Stranicu sa često postavljanim pitanjima (eng. FAQ). Obavezno treba da postavite stranicu sa često postavljanim pitanjima i odgovorima na njih. Ta stranica može sadržati pitanja u vezi Vaših proizvoda ili usluga.

9. Vaši kontakt podaci. U cilju izvršenja prodaje i izgradnje Vašeg verodstojnosti, postavite potpune informacije o načinima kontaktiranja Vaše kompanije. Ovo podrazumeva broj telefona, broj faksa, poštansku adresu, email adresu, skype. Ove kontakt podatke možete postaviti i na svakoj stranici, koje obično stoje u podnožju stranice.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.