Website Development Prices

Search Blog

Saturday, November 14, 2015

Email Marketing - Slanje Email-ova



  1. Pobrinite se da Vas e-mail sadrzi uljudan pozdrav i zatvaranje. Pomaze kako vas e-mail ne bio bio zahtevan i jezgrovit.
  2. Imenujte Vas kontakt s odgovarajucim nivoom formalnosti i proverite jeste li napisali svoje ime ispravno.
  3. Provera pravopisa - e-mailove sa pravopisnim greskama jednostavno se ne uzimaju kao ozbiljni.
  4. Procitajte Vas e-mail naglas kako bi osigurali ton koji zelite. Pokusajte izbeci oslanjanje na oblikovanje za naglasavanje; radije izaberite reci koje odrazavaju vas smisao. Nekoliko dopune reci "molim" i "hvala" su dobar izbor.
  5. Budite sigurni da ste ukljucili sve relevantne podatke ili informacije potrebne da razumeju vas zahtev ili tacku gledista. Uopstenost moze mnogo puta uzrokovati zbunjenost.
  6. Koristite li pravilno strukturu recenica? Prva rec s velikim prvim slovom? Vise navodjenja !!! ili ??? se smatra nepristojnim ili snishodljiv.
  7. Ako je vas e-mail emocionalno tezak, odstupite od racunara i sacekajte sa odgovorom. 
  8. Pregledajte e-mail ponovo, pre slanja.
  9. Ako saljete priloge, jeste li pitati prvo kad bi bilo najbolje vreme za slanje? Jeste li proverili velicinu datoteke kako bi bili sigurni da ne ispunite inbox onog kome saljete email koji ce uzrokovati da svi naknadni email-ovi budu odbijeni?
  10. Nemojte upotrebljavati "Odgovoriti Na Sve" funkciju da ne bi dali svoje misljenje onima koji mozda nisu zainteresovani. U vecini slucajeva odgovaranje na samo jednom Posiljaocu je vas najbolji nacin delovanja.
  11. Napravite jednu zadnju proveru da adresa ili adrese u To: (Za:) polju su one kojima zelite poslati svoj odgovor.
  12. Budite sigurni da se vase ime odrazava ispravno u From: (Od:) polju. Jane A. Doe (a ne jane, jane doe ili JANE DOE).
  13. Pisite kompletne recenice. Unos slucajnih fraza ili nejasnih misli ne vodi jasnom komuniciranju.
  14. Nikad ne pretpostavljajte nameru e-mail. Ako niste sigurni - pitajte kako bi se izbegli nepotrebni nesporazumi.
  15. Samo zato sto neko ne trazi odgovor ne znaci da ih ignorisete. 
  16. Uvek odgovarajte na e-postu brzo u razumnom vrenskom roku..
  17. Budite sigurni da Subject: (Naslov tj predmet poruke:) polje tacno odrazava sadrzaj e-poste.
  18. Ne ustrucavajte se reci hvala, kako si, ili cenimo vasu pomoc.
  19. Drzite e-postu kratke i fokusirane. Spremite duge razgovore za telefon.
  20. Uvek zavrsite svoje e-mailova sa "Hvala ti", "S postovanjem", "Srdacan pozdrav" i slicno.
Pogledajte slicne clanke:



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.