Website Development Prices

Search Blog

Sunday, November 15, 2015

6 Principa Izradnje Korporativnog Imidža Na Internetu


Na sledeće korake obratiti pažnju pri izradi korporativnog imidža:

  • Princip istovetnosti,
  • Princip funkcionalnosti,
  • Princip brzine,
  • Princip jednostavne navigacije,
  • Princip informativnosti,
  • Princip interaktivnosti

1. Princip istovetnosti. Izgled websajta treba da je istovetan sa izgledom vizit kartice i celokupne poslovne dokumentacije preduzeća (kućne boje, logo i slogan). Ovaj se princip veoma često previdja.


2. Princip funkcionalnosti. Provera da li je websajt 100% funkcionalan. Da li rade svi linkovi? Da li postoje sve slike? Da li su dostupni svi dokumenti? Da li su sve verzije, teme i dodaci ažurirani?

3. Princip brzine. Neoptimizovane slike. Izbegavanje spore "flash" animacije i potpuno nepotrebnih vizuelnih efekata. Previše fotografija i spoljnih ugradjenih videa.

4. Princip jednostavne navigacije. Omogućavanje lakog snalaženja posetiocima websajta. Često se navodi da je poželjno da se "bilo koja informacija na websajtu može pronaći iz najviše 3 klika i 10 sekundi". U tom cilju, svaka stranica sajta treba da ima navigacioni meni. Obavezno na svakoj strani bude dugme za Kontakt.

5. Princip informativnosti. Pružanje dovoljno korisnih informacija potencijalnim kupcima. Često se kaže da je na Internetu "informacija kralj". Edukovanje kupaca, pomoć njima da pravilno donesu najbolju odluku i nađu odgovore na svoja pitanja.

4. Princip interaktivnosti. Omogućavanje lakog i jednostavnog kontakta potencijalnog kupca/saradnika sa preduzećem ili drugim korisnicima. Neke od ideja za postizanje interaktivnosti su formular za kontakt, formular za traženje ponude, formular za mišljenje, dugme "recite prijatelju", anketa posetilaca websajta i drugo.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.