Website Development Prices

Search Blog

Friday, November 13, 2015

SEO za E-Commerce Prodaju


Jedan od najvažnijih direktnih unovčavanja strategija za SEO je dovodjenje relevantnog saobracaja (prometa) na ecommerce trgovinu kako bi poboljšali prodaju. Saobracaj (promet) pretrage je među najkvalitetnijim dostupnim na webu, prvenstveno zbog toga sto korisnik koji trazi je izrazio određeni cilj kroz njegov upit, i kada to odgovara proizvodu ili brendu web trgovina dobija, konverzije koje su često vrlo visoke.

Neki od faktora za razmisljanje pri razmatranju SEO za e-commerce prodaju:

Kada upotrebiti
Koristite ga kada imate proizvode/usluge koje su direktno za prodaju na vašem websajtu.

Ciljanje kljucnih reci
Placeni oglasi za pretrazivanje je odlican nacin da se testira ucinkovitost i potencijalni ROI ciljeva kljucnih reci. Pronadjite one koji imaju razumni saobracaj (promet) i pretvorie dobro, a onda nastavite dalje. Cesto cete naci da je vise specificnih upit-brend-opsezno, opsezni proizvodi, i tako dalje, to je verovatnije da ce posetioci obaviti kupovinu.

Stranica i stvaranje sadržaja/optimizacija sadržaja
Obicno cete trebati neku ozbiljnu izgradnju veza, uz interne optimizacije, da bi postigli visoko rangiranje za konkurentne, visoke vrednosti kljucnih reci koje donose u konverziji usmeren saobracaj (promet). Rucna izgradnja veza je opcija, ali skalabilne strategije koje uticu na zajednicu ili kupce mogu biti jednako ili cak i vise, vredni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.