Proces je prilicno jednostavan, bas kao i ciljevi u tradicionalnom oglasavanju oglasa
Isto tako, online marketari su primetili da se na vrhu ranga pretrazivanja i oko odredjene teme ima pozitivan uticaj na saobracaj (promet).
Neki od faktora za razmisljanje pri razmatranju SEO za brendiranje:
Kada upotrebiti
Koristite ga kad brandirate, ili kada je poruka za komunikaciju vaš cilj. Ako nemate direktne ciljeve zarade u trenutku ili u doglednoj buducnosti, ovo je pristup za vas.
Ciljane kljucnih reci
Fokus kljucnih reci je manje kritican ovde - verovatno da cete imati nekoliko uopstenih pojmova koji dobijaju visok promet koji zelite, ali "dugi rep" moze biti korisniji i bolja meta. Usredsredite se na kljucne reci koje ce vam doneti posetioce koji ce biti zainteresovani i koji ce zapamtiti Vas brend.
Stranica i kreiranje sadržaja/optimizacija
Napravite pristupacan websajt, koristite dobru strukturu veza (pogledajte pojmove "izgradnja veza unutar websajta" i "izgradnja veza van websajta"), primjenjujte najbolje prakse, te se usredsredite na veze za domen autoritet, a ne jurite za odredjenim kljucnim recima.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.