Optimizovanje websajta za pretrazivace i kreiranje sadrzaja s ciljanim ključnim recima pomaže u rangiranju websajta za pretraživanje kljucnih reci, što obično vodi direktnom web saobracaju i preporucenim vezama (linkovima). Kao web oglasavanje mozete koristiti banere, Google Adsense program, partnerske (affiliate) programe i drugo.
Evo nekoliko faktora za razmišljanje kada razmatrate o SEO za sirov saobracaj (promet)::
Kada da koristite
Koristite ga kad mozete ostvariti saobracaj (promet) bez finansijskih transakcija na vašem websajtu (najčešće kroz oglašavanje).
Ciljanje kljucnih reci
Ciljanje kljucne reci u ovom scenariju može biti vrlo široko. Cilj nijje da se ovde odaberu odredjene ključne reči, nego stvoriti puno kvalitetnog sadržaja na koji se prirodno cilja - na zanimljivo/traženom smislu. Umesto jedne optimizacije za odredjene pojmove, fokus je na pristupačnosti i najboljim praksa na celom websajtu da zaradite saobracaj (promet) kroz obe, visokog volumena i upite "dugog repa" (više o tome šta je "dugi rep" bice u clanku "Teorija iza istrazivanja kljucnih reci"). Koncentrisite napore na dobrim sadržajem, i koristite optimizaciju ključnih reči samo kao sekundarnu metodu za potvrdu naslova radova koje ste napravili.
Stranica i kreiranje sadržaja/optimizacija
Vrlo crawlable struktura veze je najvažnije da bi se sav vas sadržaj indeksirao - pratite dobru praksu informacijske arhitekture (više o tome, bice u clanku "Stvaranje optimalne informacijske arhitekture") i koristiti inteligentne, detaljne kategorije i pod kategoije strukture kako bi dobili najviše koristi od svog rada. Takodje ćete morati koristiti dobar na-stranici SEO optimizaciju (naslovi, h1 oznake, unutrasnja izgradnja veza, itd) i učiniti da se vaši članci lako dele i optimizovani za viralnu podelu (vise o tome bice u clanku "Koren domena, poddomeni i Mikrossajtovi" i u clanku "Optimizacija domena/URL-a").
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.