Ako imate websajt moći ćete da:
- "Word of mouth",
- Jeftinije se oglašavate,
- Povećate profit kompanije,
- Budete dostupni 24/7/365
1. "Word of mouth". Ovo je najćešći cilj websajta gde web prezentacija služi da informiše potencijalnog klijenta kako bi on mogao da donesu odluku o kupovini i odluči se za Vaš proizvod ili uslugu. "Word of mouth" SEO je stvaranje kvalitetnih sadržaja optimizovanih da ljudi žele deliti na mreži, razgovarati o tome i postaviti vezu ka tome. Morate reagovati i pisati da bi se odvojili od većine. Takodje, fokusira se na angažman publike. Učinite to pravo, i ljudi će Vas se setiti.
2. Jeftinije se oglašavate. Web se koristi kao medij za upoznavanje potrošača sa brendom i stvaranjem imidža koji taj brend ima. Neki vlasnici websajtova misle da samim postavljanjem svog sajta utiču na bolju popularnost svoga brenda. To uopšte nije tačno. Dosadni i loše dizajnirani sajtovi koji ne nude informacije (osim osnovnih kontakt podataka), niti neku korist svojim posetiocima ne povećavaju imidž brenda, već ga narušavaju.
3. Povećate profit kompanije. Internet je idealan medij za komunikaciju i može znatno da unapredi Vaš odnos sa potencijalnim klijentima ako ga ispravno koristite. Websajt može značajno smanjiti troškove korisničkog servisa i biti dragocen resurs za Vaše klijente i sve probleme koje oni mogu imati. Umesto da svakodnevno odgovarate na ista pitanja koja Vam Vaši klijenti postavljaju jedan od načina je da postavite stranu sa često postavljanim pitanjima (FAQ) gde će moći pronaći najčešća pitanja i odgovore na njih bez potrebe da Vas direktno kontaktiraju. To će Vam umnogome olakšati posao.
4. Budete dostupni 24/7/365. Vaš websajt i stranice na socijalnim mrežama su dostupni 24/7/365. Zamislite da kupac želi da kupi proizvod u radnji. Kupac se potrudi da ode do tamo, ali kad dodje, radnja je zatvorena. Kupac će naći radnju koja je lakše dostupna.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.